Ta bezprecedensowa sprzedaż otwiera nowy rozdział dla kategorii ekranów superpremium na naszym rynku. Samsung rozszerza ofertę MICRO LED, aby te najnowocześniejsze ekrany jeszcze lepiej odpowiadały na potrzeby najbardziej wymagających klientów. Telewizory w technologii MICRO LED to ekrany nowej generacji, które stanowią kolejny ważny krok w rozwoju branży. Fakt, że pierwszy egzemplarz znalazł nabywcę w Polsce potwierdza, że konsumenci oczekują dziś najbardziej zaawansowanych technologii przyszłości.

Ostatnie kilka lat to ciągły rozwój technologii, którego celem było m.in. zwiększenie wielkości ekranu, odgrywającego kluczową rolę w domowej rozrywce. I to już się dzieje. Odwiedzający berlińskie targi IFA w 2022 r. mogli w strefie Samsung na żywo obejrzeć telewizory MICRO LED w trzech odsłonach: 76, 101 i 114 cali.

– Modułowy ekran MICRO LED Samsung pokazał szerszej publiczności już podczas targów CES 2018 w Las Vegas. Dziś możemy potwierdzić, że pierwszy taki telewizor został zainstalowany u klienta w Polsce. To niesamowite, jak szybko postępuje technologia: od centrum R&D do finalnej instalacji na rynku. Już nie mogę doczekać się, nowości z CES 2023 – komentuje Grzegorz Stanisz, dyrektor sprzedaży i marketingu działu RTV w firmie Samsung Electronics Polska.

Nasza firma jest oficjalnym dystrybutorem tego odbiornika w naszym kraju.

Zostaw komentarz